کاور نایلون حبابدار :

کاور نایلون حبابدار که با نام لفاف حبابدار پفکی و یا نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود، نه به عنوان بسته بندی اصلی بلکه به عنوان پوششی جهت ضربه گیری و محافظت از کالاهای حساس و شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد. حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک مانند بالشتی نرم فشار وارد شده بر محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و مانع از صدمه دیدن آن می شود.

کاور نایلون حبابدار

مقاومت، انعطاف پذیری و ضربه پذیری این نایلون موجب شده تا به عنوان یک عایق ضربه گیر در موارد زیادی کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، کاور نایلون حبابدار مبلمان جهت جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن وسایل در هنگام جابه جایی کاربرد فراوان دارد. برخی دیگر از موارد استفاده این محصول عبارتند از: کاور کردن مبلمان، وسایل چوبی و شیشه ای، ظروف و لوازم آشپزخانه، کالاهای برقی مانند یخچال و لباسشویی، لوازم الکتریکی مانند موبایل و کامپیوتر، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی، پوشاندن لوازم منزل هنگام اسباب کشی، ایجاد عایق برای مرسولات پستی و…

اگر به دنبال خرید کاور نایلون حبابدار هستید میتوانید به شرکت حباب پدیده مراجعه کنید این مجموعه با تولید انواع نایلون حبابدار با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب شما را در این زمینه یاری خواهد کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید

حباب پدیده بزرگترین تولید کننده انواع نایلون حبابدار در سراسر کشور