تولید کیسه حبابدار :

امروزه یکی از پر کاربرد ترین ن.ع پلیمر ها در عموم نایلون است در همه انواع ،  یکی از تولید کنندگان کیسه حبابدار شرکت صنعتی حباب پدیده است این مجموعه با تولید انواع محصولات نایلویی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد هدف این مجموعه تولید محصولات با کیفیت و با ضمانت به مشتری است در ادامه شما را با کاربرد کیسه حبابدار آشنا خواهیم کرد با ما همراه شوید .

خصوصیات کیسه حبابدار :

کیسه حبابدار در واقع همان نایلون حبابدار است که در سطح خود تعداد زیادی حباب دارد. بله! همان نایلون محبوب دوران کودکی همه ما که با ترکاندن حباب ها روی آن، کلی لذت می بردیم. این حباب ها در واقع مانع بسیار قوی در برابر ضربات و فشارهای وارده ناشی از جابجایی می باشند.

نایلون حباب دار از دو یا سه طرف دوخته و بسته شود، به شکل یک کیسه در می آید که آماده هر گونه بسته بندی است و در واقع به کیسه حبابدار تبدیل می شود که قابلیت این را دارد که خیلی راحت و آسان اجناسی را داخل  قرار دهیم.

تولید کیسه حبابدار

 

انواع کیسه حبابدار :

  • کیسه یک سر دوخت
  • کیسه دو سر دوخت
  • کیسه سه بعدی یا مکعبی شکل

 

از نوع دو بعدی برای کالاهای غیر مکعبی شکل استفاده می شود مانند ظروف چینی، بلورجات، شیرآلات، قاب عکس، تابلو فرش، لوازم یدکی خودرو و … استفاده می شود. از نوع سه بعدی یا مکعبی برای کالاهایی که دارای شکل منظم و مکعبی می باشند، استفاده می شود مانند اجاق گاز، یخچال فریزر، کمد، کتابخانه، مبلمان، تخت خواب و …..

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

حباب پدیده بزرگترین تولید کننده کیسه حبابدار در سراسر کشور